vineri, 3 aprilie 2015

Promovarea unui site are nevoie de un site competitiv

Tot aud in dreapta si in stanga ca pentru a promova un site este nevoie ca acesta sa indeplinesca fel si fel de cerinte. Viteza de incarcare trasnet, poze originale, tex fara greseli gramaticale, elemente subliminale, butoane catre conturi social media. Trebuie sa contina tot ceea ce are si concurenta. Bine, bine, au si ei dreptate. Asta inseamna promovare a unui site. Dar de ce foarte putini au curajul sa le spuna ca pe langa toate acestea acel site mai are nevoie de ceva foarte important - de o oferta competitiva.

Perioada in care site-urile erau privite ca niste pliante aruncate in mediul online a trecut. Numarul lor a crescut enorm. Cerintele celor care tasteaza au crescut. Posibilitatile de navigare pe internet au crescut. Mediul online este complet diferit fata de cel de acum cativa ani. Si se va schimba in continuare. Din acest motiv, pentru a putea atrage clienti website-urile actuale trebuie sa fie active constant si sa iasa in fata cu ceva realist care sa atraga - cu o oferta buna. In lipsa ei, din promovarea site-ului vor avea de castigat doar cei care factureaza pentru ea.

Antreprenorii care au reusit sa faca profit au inteles ca trebuie sa se diferentieze de concurenta. Trebuie sa o analizeze in cele mai mici detalii, dar sa se comporte altfel. Sa fie altfel. Daca aveti rabdare sa analizati primele site-uri care apar in motoarele de cautare dupa anumite nise veti avea surpriza sa constatati ca ele au o structura asemanatoare, ca au fotografii asemanatoare si, ceea ce ar trebui sa ne dea de gandit, unele au in comun inclusiv paragrafe intregi de text. Cum am ajuns aici? Simplu. Pentru ca beneficiarii lor au vrut sa aiba un site ca al concurentei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu